ElisioClio

My Collection Sony Walkman 2018 - PART II - NOW OPEN VIDEO

Here some news about my WALKMAN collection, last year was less, some sold. This year of 2018 brought more news. Attention is not to sell. Exposure only. I ho...

ElisioClio, Oct 22, 2018
Easthelp likes this.
    • Boodokhan
      Cannot play this video. It gives me this message:

      "This video contains content from WMG, who has blocked it in your country on copyright grounds"
    • Command8
      @Boodokhan same here. I think he usrd copyrighted music.
    • ElisioClio
      Hello everyone. YouTube truth canceled video because of music. I'll do another and I'll soon post video. sorry
    • ElisioClio
      @Boodokhan

      Oi, você pode assistir a vídeos. recuperado. obrigado
    • ElisioClio
      @ Command8

      Oi, você pode assistir a vídeos. recuperado. obrigado
      Command8 likes this.
    • Rating:
      5/5,
      Boodokhan
      Excellent collection. Your walkmans look shinny and minty. Loved your video
      Thanks for sharing
    • Command8
      @ElisioClio beautiful collection, nice to see an Aiwa in there
      If I may ask, what are the names of the songs played on the video? I very much enjoyed them.
    • ElisioClio
      @ Command8
      Olá. obrigado por gostar. A música é portuguesa, eles são rapper. aqui é o site do YouTube. Nome artistas Da Weasel e outros Gap Mente são portugueses alguns cantam Inglês. obrigado




      Command8 likes this.
    • Easthelp
      That was an interesting video clip, ElisioClio. I was especially interested in how the many different personal cassette units seemed to materialize (appear) in the tall, glass CassetteBoy display case when you seemed to be putting your valuables back in storage.


      (No, I try not to simply say "Walkman" or "Walkmans" because they're not all Sony products; we did see some Aiwa units and a Toshiba or two. I also try not call them all "personal radio cassette players," because most of them did not have a built-in radio tuner -- you know, to catch up on Top 40 FM airplay or AM sports radio. And I try not to call all those units "personal radio cassette recorders," because not all of them can record. We note, though, that there was a WM-GX-series Sony among them. I remember wanting to buy one like that around the year 2000 -- maybe grey in colour -- but it cost close to $200, so I didn't go for it:frown:. Anyway, I think that one is a pretty good-quality radio cassette recorder, with a radio tuner and with recording ability.)


      Let me ask what others might be wondering: how did you edit that eight-minute video clip? What software programme did you use? And where did you learn how to use those editing tools? Did you learn to use them on your job? Or did you learn to use them in school before you found a job that just might need that kind of skill?
    • ElisioClio
      @Especializar

      Olá. obrigado como video. Antes de dizer isso, não acredito ou você pode acreditar. Eu sou surdo, meu ouvido esquerdo escuta pouco e o ouvido direito está morto e eu falo baixinho. Isso significa surdez parcial. Eu sempre gostei de WALKMAN quando eu era pequeno desde os anos 80. Eu era pobre e meus pais não podem comprar caro. Minha vida cresceu eu era vários toca-fitas barato e má qualidade não podia ouvir bem porque naquela época havia fones de ouvido de má qualidade. Até hoje, o som é um potencial e eu só ouço o ouvido esquerdo. E tinha muitas cassetes armazenadas gravadas na discoteca e no rádio. Em 2015, meus filhos perguntaram o que são cassetes e mostraram minhas coisas antigas. Então eu comecei a procurar por WALKMAN bom site e sorte barata encontrar um bom preço. por 3 anos eu compro mais. Então Toshiba tem um porque era barato o preço e com um cartão raro diferente e eu escolhi ser um Toshiba. Enquanto Aiwa, mas alguns bonitos que o tempo 80 foi melhor que 90 anos. Eu preferia mais Sony e era conhecido do mundo então escolhi algum modelo. Único eu não posso comprar WALKMAN DD-100 Badoo Khan é muito caro. Então eu mudei pouco pela AIWA para variar um pouco. No entanto, sobre o software que eu fiz editor de vídeo é o Power Director Ultimate. Eu costumava trabalhar com isso e algum Adobe Effect. Sim, fui ao curso de informática da escola, mas naquela época não havia editor. Me ensinaram o Windows ms-dos qualquer outra coisa e foi no ano de 1990. Eles são velhos. Mais tarde eu comprei o intervalo de laptop top eu aprendi tudo de casa. obrigado comentar.
    There are no comments to display.
  • Category:
    Walkmans
    Uploaded By:
    ElisioClio
    Date:
    Oct 22, 2018
    View Count:
    2,088
    Comment Count:
    11